fredag 4 september 2009

US and A, the story, part 8

Hej alla! Mycket händer och jag trivs som bara den. Jag har lite bråttom, måste gå på fest, igen!
Men här har ni lite bilder som ni kan glutta på så länge.


Gammal tant, 90år(!) som åker till Red Stick Farmers Market varje lördag och säljer kakor!

Godaste hamburgaren med avocado, jalapenos och annat smarigt.

WallMart skor, 7 dollares!

Gött...

Ostron!! Amerikanska sättet är att ha ketchup och kex till. Min franske vän var mycket missnöjd över detta och svor över hur korkade amerikanare är. Jag håller med honom.


Anna och John och en riktigt fin cykel!

The Pentagon där jag bor.


Idioter som ska visa att dom är tuffa för att dom vågar simma i ett träsk :)

3 kommentarer:

Yksel sa...

Fransmannen har även mitt stöd, ketchup är inte rikt. Yksels topplista på ostrontillbehör istället för ketchup:
1. Rödvinsvinägrett
2. Citron
3. Tabasco

Och akta dig för guds skull för burgarna, annars kan du dö!

Anonym sa...

Hej maria!!!
Fick din blogadress av carina hoppas det är bra med dig . Det ska bli kul att följa dig på bloggen . Va nu rädd om dig o njut av livet .Många krammar irenè

E sa...

Nu har det varit fest länge i Amerika tycker jag.