lördag 9 maj 2009

Nä nu får det vara nog på denna tystnad!

Det har hänt en hel del sen sist så det blir en snabb sammanfattning.

EXjobbet gick superbra och jag är väldigt nöjd. Bilden visar våra posters till exjobbsprojekten. Min är disco och finns på raden längst ner.

Förra helgen var vi hemma hos Jespers mamma i Vetlanda. Mycket trevligt fick uppleva både naturen och raggarbilskulturen.


Raggarbilskvällen i Vetlanda och givetvis drack vi öl på en parkbänk. Jesper fick en deja vú från det att han var 15.


Just nu håller jag på med den sista (!)kursen som är att bygga upp sin portfolio. Idag ska jag till fotostudion och dokumentera några gamla projekt. På bilden kan man se nästan alla skissböcker som jag har haft under dom tre åren i Växjö. Blev en hel del skisser. Hoppas ni får en fin lördag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaaa! Hurra! Jag skulle just skriva och klaga på dig, att du inte uppdaterar. Det var på tiden. Du förgyller ju min vardag. Puss