lördag 9 maj 2009

En fråga bara...

Jag ska ju ta och skaffa mig en hemsida snart och jag har lite svårt att bestämma mig för vilken webbadress jag ska ha. Många använder sitt namn, men mariabergstrom.com och .se är redan tagna, dessutom är sidorna inte så bra, så man vill ju inte bli förknippad med dom. Jag funderade på mariab.se /.com men det kan man läsa som mari-ab. se (dessutom såg jag att den ena adressen är tagen redan...ingen bra sida det heller..) Jag har två förslag nu, mariasportfolio.se eller kokoskokos.se. Det första förslaget är enkelt, det funkar och ganska vanligt/"tråkigt". Kokoskokos.se är konstigt, lite udda vilket gör att man kan komma ihåg det, roligt(?),man har särskilt sig själv från sitt arbete genom att inte använda sitt namn, roligt att säga.
Så vad tycker ni? Ni kanske kan komma med något annat bra förslag?

6 kommentarer:

Jesper sa...

kokokokokokokokos! :)

Anonym sa...

Oh, tuff one. Du har ju sällan fått några smeknamn eller så? Jag kom att tänka på "Maria Bahia" men det var nog bara Boggie som tyckte att det var riktigt roligt. Av någon anledning så trodde jag att jag skulle bubbla av förslag, men jag är nog bara trött (23:13). Jag får sova på saken! Puss

sleepeatdrink. sa...

ja jag tänkte i jespers banor, kokokokos... marialajnen. mariasportfolio är annars bra. hm, mkt delikat problem det här...

Snodd sa...

pantertanteriduvsås ska du heta. BASTA!

Maria sa...

Många bra förslag, gillade ditt Snodd, men jag har nog bestämt mig för kokoskokos.se. Nu får ni bara vänta in att sidan ska komma upp också. Tack för förslagen!

E.V sa...

kokoskokos