fredag 2 april 2010

US and A, the story, part 2.6

Hej allihop!

Jag ska bara passa på att önska er alla en glad påsk och jag hoppas att ni trycker i er en massa lösgodis. Passa på, för mamma berättade att dom ska höja skatten på onyttigheter. Imorgon åker jag tillsammans Anna, Anna och Elena på en roadtrip till Florida. Vi ska först till Panama Beach, sen Fort Lauderdal, vidare till Miami, sen ner till the Keys. På hemvägen blir det Tampa och Panama igen innan vi är tillbaka i sweet old Baton Rouge. Tio dagar totalt och jag tror att det kommer bli fab! Har haft och har fortfarande en dela att göra innan vi åker så jag har inte riktigt kommit in i semester mood, men det kommer väl när jag sitter på stranden med en drink :D Har kollat in det kommande vädret och det ser mycket bra ut, 27 grader och sol! Nu ska jag fortsätta fixa och dona, ha det så bra kära ni! PUSS!




3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh fy fasen. Jag blir så avundsjuk att jag blir alldeles tårögd. Det kan bero på att jag suttit med min hemtenta och stirrat på datorn hela dagen MEN jag skulle göra vad som helst för att vara i Miami dig, er, oss, igen! Hoppas ni får en riktigt bra resa. Puss och glad påsk!

Unknown sa...

Ät en avocadoburgare på Big Pink åt mig!
Är sjukt avis, fast det är fult att va avis har jag hört, så jag är glad för din skull istället ;)

sleepeatdrink. sa...

Och nu ser vi fram emot bilder från er road trip! Puss!