torsdag 13 augusti 2009

US and A, the story.

Hello everyhopa!

Nu är jag framme i staterna. Igår hade jag inga vänner. Idag tror jag att jag iaf har en :)
Jag har hunnit med att äta onyttig (friterade kyckling fingrar, pannkakor((frukost)), bagles...)
Här är så sjukt varmt, men det är gött att gå runt och svettas, känns som att det tillhör södern. Jag har sett en ekorre, en konstig fågel och en stoor myra. Jag har även hört konstiga ljud från ett stort högt träd, tror att det var ett djur men såg inget.
För att bevisa att jag är på LSU så lägger jag till denna bilden på mitt TIGERcard. Det är ett mycket bra kort, det kommer göra så att jag kan åka gratis på busarna här, får träna gratis på gym, gå på discotek mm. Ggggreeaat!


4 kommentarer:

Anonym sa...

Det är inte du på bilden, du är för kort!

/Kungen av Cardan

Anonym sa...

TIGERcard låter skitbra! skicka över ett till mig med. Jag har inte råd att gå på klubbarna här i Götet, dom rånar mig på pengar redan i dörren! Ett kort och två friterade Snickers vill jag ha :D

Hjarlmar Branting sa...

Lulu Carter! Varför har du åkt till amerika och vad har du gjort med Maria?

E.V sa...

Gillar!