tisdag 4 augusti 2009

Camping

Förra veckan var jag och campade med Jesper och mitt nya kompisgäng i Karlskrona. FINT!
Det bästa med camping är att man får dricka mycket öl och gärna grogg. Det sämsta är mygg och kontrollfreaks.

Mygg är dåligt, men det finns skydd från dom, det är svårare med kontrollfreaksen...


Man blir glad av sprit och semester!


Titta så glad vi kan bli!




En del blir trötta dagen efter av sprit, men det gör inget för det enda man måste orka är att dricka mer sprit och grilla. :)

2 kommentarer:

Jesper sa...

Jag var inte trött, jag bara njöt över att veta att man får dricka sprit snart igen.
Ser jag inte nöjd ut?

Maria sa...

Jo det gör du! Det var mycket dåligt av mig att inte kunna se skillnad på "trött-på-sprit" eller "ge-mig-sprit-snart-då,-för-jag-är-på-campingsemester" haha