torsdag 2 april 2009

På spaning efter den tid som flytt


Jag sitter nu ensam i klassrummet sen nån timme tillbaka och undrar vad alla andra gör. Är dom klara? Skriver dom hemma istället? Jag börjar se ljuset...Inte som att jag håller på att dö utan snarare att jag faktiskt håller på att bli klar med rapporten. Klar kanske inte är helt sant i och med att allt textmaterial ska layoutas och bli ett fint grafiskt material. Det räcker inte att ha ett bra innehåll i texten, nej nej nej nej, det ska bli snyggt också. Fast det är just det jag gillar att göra så man borde kanske inte klaga. Jag vill nog hellre klaga på att tiden alltid flyger iväg.

9 kommentarer:

Maria sa...

Klicka på bilden och se 5000 små blyertsstreck gjorda i väntan på att idéerna skulle ploppa upp i skallen.

Jesper sa...

Kan du inte visa din 8 sidor långa gräsmatta? Den är nästan mer imponerande :)

Anonym sa...

Alltså inte för att vara sån, MEN: Skulle det kunna vara så att de andra är klara för att de inte ritar små, små streck och spanar in pensionärer på youtube? :P

Snodd sa...

Åhh knappt moraltanten med pekpinnen, Vicki!
Låt tjejen leva djäfel.
Hahaha

Maria sa...

Åh mitt första "bloggbråk" Mer sånt!
Och Vicki till mitt försvar. Den gjordes under föreläsningar på intro-veckan. Och ja, jag kan lyssna och rita samtidigt :) Dock har jag ingen bra ursäkt till att glo på pensionärer...hahah

Jesper sa...

Jo jo Maria. Det finns en tydlig ursäkt. Dom gjorde ju nelly för fanken! :)

sleepeatdrink. sa...

Jag vill också vara med i bloggbråk! Heja heja!

Anonym sa...

Det känns som att alla är mot mig. Det har aldrig spelat MIG någon roll om du ägnat dig åt dessa aktiviteter, ty det förgyller min vardag! Och jag är glad att du (om du någon gång skulle få för dig att anteckna) inte lägger upp föreläsningsanteckningar här, utan att din blogg är tillägnad - trams! Oh, blir det mer bråk nu? Trams kallar jag ju den med kärlek. KÄRLEK!

E sa...

Här sitter jag. men en rapport i knäet. Du skrev i torsdag, nu e det söndag. Här sitter jag kvar med rapporten. Du är säkert klar vid det här laget.